منتديات مكه للأزياء
مرحبا بك عزيزي الزائر. نرجو منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات مكه للأزياء
مرحبا بك عزيزي الزائر. نرجو منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
منتديات مكه للأزياء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عضوة جديده بحله جديده

2 مشترك

عاجل عضوة جديده بحله جديده

مُساهمة من طرف مشغل زينة الجمعة أبريل 09, 2010 8:05 pm

عضوة جديده بحله جديده Icon_cool عضوة جديده بحله جديده Icon_biggrin السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عضوة جديده بحله جديده Icon_biggrin انا عضوه جديده وااتمنا اكون معكن واسفيد من كن وهلاكم جميعا عضوة جديده بحله جديده Icon_wink

عندي طلب صغير انا عندي مشغل بمكة ومجهز بكل شي مع سواق بس ابي خياطة هو الي ناقصني الي تعرف وحده حابه تشغل وتكون ماهره في الخياطة تاسلني على الخاص او تعطيني رقمها وانا اتفق معها سعدوني ابيها ضروري وجزاكم الله خير ومشكورين عضوة جديده بحله جديده Icon_redface عضوة جديده بحله جديده Icon_rolleyes عضوة جديده بحله جديده Icon_wink
مشغل زينة
مشغل زينة
عضو مبتدأ

انثى عدد الرسائل : 3

عاجل رد: عضوة جديده بحله جديده

مُساهمة من طرف emad الأحد أبريل 11, 2010 2:27 am

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اهلا وسهلا بيكى اختى معانا فى المنتدى وشرف لينا انضمامك لاسرة المنتدى واتمنى ان المنتدى يعجبك

اما بالنسبه لطلبك موجود ان شاء الله بس من مصر لو ينفع اعرفك عليها وفى اكتر من وحده على كافة المستويات حسب نظام شغلك والموديلات اللى بتشتغلى فيها

وانا اخوكى فالله عماد مصمم ازياء وبترونست على قدىعضوة جديده بحله جديده Icon_biggrin واى شئ تحبى اسعدك فيه بالمشورة انا تحت امرك فى اى وقت ومره تانيه اهلا بيكى معانا فالمنتدى
emad
emad
المدير
المدير

ذكر عدد الرسائل : 1959

http://www.atilihmaka.jeeran.com